وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ
وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ

همایش شیرخوارگان حسینی محرم 1400


همایش شیرخوارگان حسینی محرم 1400

:black_medium_small_square:همزمان با اولین جمعه ماه محرم، ۲۲ مرداد ماه، مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) در محل مجتمع فرهنگی_مذهبی امام صادق(ع) بورنگ مرکز بخش میاندشت برگزار شد.

:black_medium_small_square: درنخستین جمعه از ماه محرم، مراسم شیرخوارگان حسینی به یاد سرباز ۶ ماهه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) همه‌ساله بر گزار می‌شد اما امسال در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی این مراسم با تعداد محدودی از مادران همراه با فرزندان خود درهمایش شیرخوارگان حسینی برگزارشد این مراسم امسال به دلیل شرایط کرونایی و طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همراه بود.

:black_medium_small_square:شروع جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان محمد باقر نجاتی، عضو کتابخانه آغاز شد و درادامه حاج آقا صرفی امام جماعت و روحانی مستقردر روستا، در بیاناتی از اهمیت شخصیت حضرت علی اصغر (ع)، کوچکترین فرزند امام حسین (ع) و نذر فرزند، سخن گفت و با اشاره به اینکه مادر حضرت مریم(س) نیز ایشان را نذر خدمت به خداوند کردند، اظهار داشت: نذر کردن فرزند تأثیر زیادی دارد و موجب برکت در زندگی و عمر فرزند می‌شود.

:black_medium_small_square:در ادامه مراسم مداحان اهل بیت کربلایی رضا و کربلایی علی صیامی به مداحی و مرثیه خوانی برای شهادت حضرت علی اصغر(ع) پرداختند.

:black_medium_small_square:در پایان مادران حاضر در مراسم هم‌صدا با خانم چاپاری فرمانده پایگاه بسیج حضرت ام البنین (س) بورنگ نذرنامه خواندند و فرزندانشان را نذر یاری فرزند فاطمه(س) کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.