وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ
وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ

ایام فاطمیه تسلیت باد

کتابخانه امام حسین (ع) با فرارسیدن دهه فاطمیه جهت آشنایی اعضا و استفاده آسان از منابع مرتبط با این دهه برخی از عناوین که بازگو کننده شخصیت و ویژگی ها و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است را در قاب نمایشگاه کوچکی در محل کتابخانه به نمایش گذاشته که  علاقه مندان به مطالعه این کتابها می توانند با مراجعه بهکتابخانه از نزدیک  منابع را مشاهده و به امانت ببرند.

پنجاه و نهمین نشست کتاب خوان شهرستان درمیان در کتابخانه عمومی امام حسین (ع) بورنگ

پنجاه و نهمین نشست کتاب خوان کتابخانه­ای شهرستان درمیان در کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ با ارائه­ هفت کتاب به شرح ذیل برگزارشد «ترانه های نوازش »  نوشته مصطفی رحماندوست/ ارائه توسط: زینب یاری (عضو کتابخانه)، «مهارتهای زندگی» نوشته علی اصغر کاظمی/ ارائه توسط: سمیرا صیامی(عضو کتابخانه)، «مفاتیح الحیاه» نوشته آیت الله جوادی آملی/ ارائه توسط: فاطمه اسماعیلی (مسئول کتابخانه)، «سومین بهار» نوشته اکرم خیبری/ ارائه توسط: فاطمه زهرا صیامی (عضو کتابخانه) ، «و آن ستاره که دنباله دار شد» نوشته محمدرضا سرشار/ ارائه توسط: زهرا ایمانزاده (عضو کتابخانه) ، «داستان راستان» نوشته مرتضی مطهری / ارائه توسط: حوا قدری (عضو کتابخانه) ، «حسنی و کلاغ» نوشته محمد رضا شمس / ارائه توسط: فاطمه صادقی (عضو کتابخانه).

معرفی کتاب

معرفی کتاب سرداران ایران زمین

معرفی کتاب سرداران ایران زمین در محل کتابخانه امام حسین(ع) بورنگ و با حضور چند تن از اعضای کودک و نوجوان برگزار شد.  در این جلسه ضمن معرفی مجموعه کتابهای «سرداران ایران زمین» یک جلد از این مجموعه با عنوان  "صدای نفس های دشمن" که در آن داستان زندگی شهید ابراهیم همت به زیبایی برای نوجوانان روایت شده است معرفی شد. میرزا کوچک خان جنگلی، شهید چمران و شهید همت سه سردار بزرگ وطن در دوران معاصر هستند که همگی جان خود را در راه استقلال میهن فدا کردند در سال هایی که صدام حسین، حاکم سابق کشور عراق، به سرزمین ما حمله کرده بود، سرداران بزرگی از ایران دفاع کردند، ابراهیم همت یکی از این سرداران بود. مجموعه 16 جلدی سرداران ایران زمین" نوشته مهدی میرکیانی"  و از سری انتشارات امیرکبیر می باشد.  نویسنده این ۱۶ سردار را طوری انتخاب نموده است که به نوعی تاریخ تمدن ایران از زمان هخامنشیان تا پس از انقلاب اسلامی را دربر می گیرد.

خواندن این مجموعه علاوه بر مرور مختصر تاریخ این سرزمین و آشنا شدن با خیانت ها و بی کفایتی ها و عبرت ها و از سوی دیگر، رشادت ها و جانفشانی ها، ارزش خاک وطن را بیش از پیش برای نوجوانان این سرزمین عیان کند.