وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ
وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ

جمع خوانی کتاب (پول، خدا، بچه ها)

کتاب پول، خدا، بچه ها نوشته غلامرضا حیدری ابهری و از انتشارات نشر جمال در تاریخ 11/3/98 درمحل کتابخانه با حضور اعضای کودک جمع خوانی شد.

این کتاب با توجه به رهنمودهای اقتصادی رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر تالیف شده تا مسائل اساسی که مورد توجه رهبر انقلاب است از کودکی به فرزندان آموزش داده شود.این کتاب که در 7 فصل تالیف شده است در نظر دارد تا مفاهیم اقتصادی را از منظر اسلام به کودکان آموزش دهد. نویسنده ک این بار با این کتاب سعی کرده مفاهیم اقتصادی از منظر اسلام را برای خوانندگان خود که متشکل از مربیان، والدین و ... را با زبانی متناسب کودکان بیان

کند.«پول»، «کسب و کار»، «خرید و فروش»، «اسراف و صرفه جویی»، «کمک به فقیران»، «پرسش های گوناگون» و «زنگ ضرب المثل ها» عناوین فصلهای هفت گانه این کتاب است. نویسنده در هر فصل مرتبط با آن فصل سوالاتی را طرح کرده و پاسخ های آنها را عنوان کرده است. نویسنده در فصل پایانیسعی کرده ضرب المثل هایی را که مرتبط با مسئله پول و امور مالی است را نیز طرح کند تا فرهنگ غنی ادبی را نیز به خواننده خود منتقل کند.این اثر که به آموزش سبک زندگی اسلامی در مسائل مالی می پردازد به سوالات گوناگون در این حوزه پاسخ می دهد و در کنار پاسخگویی به این سوالات برخی اطلاعات جذاب را نیز به خواننده ارائه می کند تا خواندن این کتاب برایش جذاب باشد.