وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ
وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ

غبار روبی مزار شهدا در ایام الله دهه فجر

همزمان با اخرین روز از ایام الله دهه فجر درروز 22 بهمن مراسم راهپیمایی  با غبار روبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و 2 تن از شهدای گمنام به پایان رسید که کتابدار کتابخانه امام حسین(ع) هم جهت تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا در این مراسم شرکت نمود.

نمایشگاه نقاشی فجر پیروزی

در دهمین روز از دهه فجر بعد از جلسه رنگ آمیزی کاربرگه نقاشی با این موضوع که توسط کودکان موسسه حضرت معصومه (ُس) رنگ آمیزی شد نمایشگاهی در بخش کودک کتابخانه برگزار شد تا دیگر مراجعین هم از دیدن این کاربرگه ها لذت ببرند.

 

تقدیر از برگزیدگان بخش پویش و نقاشی جشنواره رضوی و اهدای جوایزیشان همزمان با جشن بزرگ انقلاب در محل مدرسه شهید کلانتری بورنگ

در دهمین روز از ایام الله دهه فجر و همزمان با برگزاری جشن انقلاب در مدرسه شهید کلانتری بورنگ از برگزیدگان بخش نقاشی و پویش جشنواره رضوی تقدیر و جوایزشان اهداء گردید که هدف از این برنامه ترغیب و  تشویق بیشتر دانش آموزان به مطالعه و مراجعه به کتابخانه بود.

برپایی نمایشگاه عکس امام و انقلاب

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر(دوازدهم بهمن بازگشت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر) نمایشگاه عکس امام و انقلاب در محل کتابخانه برپا شد.

توزیع کاربرگه نقاشی به مناسبت دهه فجر در میان کودکان با حضور در موسسه حضرت معصومه(س)

روز یکشنبه 97/11/21 با حضور در محل موسسه حضرت معصومه(س) به توزیع کاربرگه های نقاشی ارسال شده از سوی نهاد کتابخانه ها متناسب با این ایام پرداختیم و خردسالان این مجموعه با زیبایی و دقت هر چه بیشتر به رنگ آمیزی این کاربرگه ها پرداختند.


توزیع کاربرگه نقاشی به مناسبت دهه فجر در محل کتابخانه

با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران توزیع کاربرگه نقاشی به مناسبت این ایام فرخنده درمیان اعضای خردسال انجام شد تا با رنگ آمیزی زیبایشان با ایام فرخنده بیشتر آشنا بشن.