وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ
وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ

مسابقه استانی کتابخوانی

در راستای تعلیم وآموزش مفاهیم دینی و ارزشهای اسلامی وبا هدف اعتلای فرهنگ کتابخوانی ، کتاب«  نشانی بهشت » چهل درس زندگی از نگاه امام رضا (ع)  جهت برگزاری مسابقه انتخاب شده است وشایسته است اعضای محترم کتابخانه جهت تهیه کتاب با تخفیف 30درصد به قیمت 3200 تومان به کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ مراجعه وکتاب را تهیه بفرمایید.


عنوان کتاب : نشانی بهشت 
نویسنده : حسین علوی مهر
موضوع : چهل درس زندگی از نگاه امام رضا (ع)
ناشر : انتشارات آستان قدس رضوی


درباره  معرفی کتاب :سخنان اهل بیت (ع) پس از قرآن مهمترین منبع دینی به شمار می رود. قرآن و سنّت دو یادگار گران بهای پیامبر اسلام (ص) برای ما مسلمانان است که پیروی از آن ها مانع گمراهی و ضلالت خواهد بود.
سخنان ائمه (ع) بدون تردید می تواند سرمشق و راهنمای خوبی در زندگی باشد و اهمیت آن وقتی روشن می شود که آن را در متن زندگی پیاده کنیم و به آن ها عمل نماییم.
در فصل اول این کتاب با موضوع دین ودین داری مطالبی پیرامون ایمان ، حقیقت ایمان وعمل بدون بینش عنوان شده است .فصل دوم کتاب به عقاید می پردازد ودر آن مباحثی پیرامون توحید وشرک ، عبادت وتفکر ، طراوت قرآن ، شناخت امامان وسه روز هولناک پرداخته است .

فصل سوم کتاب در مرود زندگی وخانواده واهداف آن وتلاش برای زندگی ، نیکی به پدر ومادر وارتباط با خویشاوندان گفته است .وفصل چهارم کتاب در مورد اخلاق ، فروتنی ، دوست ودشمن ، حیا وشرم ، نظافت وآراستگی وکمک به ناتوان است .

همچنین فصل آخر کتاب به فلسفه نماز خواندن ، شرط امر به معهروف ونهی از منکر ، شراب منشاء فساد ، حکمت خواندن سوره حمد در هر نماز ، چرا ارث زن نصف مرد است پرداخته است .