وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ
وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ

معرفی کتاب خوابی پر از گوسفند

نویسنده                                              

پژمان رحیمی‌زاده                                                                        

ناشر فاطمی

سال نشر:

۱۳۹۴

کتاب «خوابی پر از گوسفند» به موضوعی آَشنا برای کودکان می‌پردازد. وقتی خواب‌مان نمی‌برد یک راه‌ حل شمردن گوسفند است! کتاب «خوابی پر از گوسفند» فضایی تخیلی درباره‌ گوسفندهایی خلق کرده است که ما را به خواب برده‌اند. این کتاب در تاریخ 1396/11/25 برای کودکان پیش دبستانی خوانده شد

در کتاب «خوابی پر از گوسفند» پسرک داستان خوابش نمی‌برد. پس شروع به شمردن گوسفندها می‌کند. یک گوسفند، دو گوسفند، سه گوسفند، … تا بالاخره خوابش می‌برد. اما ناگهان با صدای بع بعی از خواب می‌پرد. یکی از گوسفندهای خواب پسر بقیه دوستان گوسفندش را گم کرده است و کمک لازم دارد.
پسر همراه گوسفند گم‌شده راه می‌افتد تا گوسفندان دیگر را پیدا کنند. گوسفندها پیش گرگی هستند که مشکل بی‌خوابی دارد. پسر به گرگ پیشنهاد می‌دهد برای این‌که خوابش ببرد کتاب بخواند. گرگ گوسفندها را آزاد می‌کند و آن‌ها همراه پسر به سرزمین زیبای گوسفندهای خواب می‌روند تا در آن‌جا در آرامش و امنیت زندگی کنند.

متن کتاب کوتاه و ساده و تصاویر متناسب و تکمیل‌کننده‌ متن هستند. کتاب «خوابی پر از گوسفند» برای بلندخوانی مناسب است.


برگزاری سومین نشست کتاب خوان مدرسه ای شهرستان درمیان

در این نشست شش  نفر از گروه نوجوان به ارائه کتابهایی که قبلاً خوانده بودند پرداختند که به شرح ذیل می باشد: درتاریخ 25/11/1396

« بر مدار آفتاب » نوشته محمد حسین پورامینی از انتشارات به نشر/ ارائه توسط: فاطمه اسماعیلی (دانش آموز ) ،« کوچه باغ های انقلاب» نوشته ابوالفضل مروی از انتشارات عروج/ ارائه توسط: سمانه خزاعی (دانش آموز)، « حلیه المتقین »نوشته محمد باقر مجلسی از انتشارات به نشر ارائه توسط: زینب بخشی (دانش آموز ) ،« زندگانی فاطمه زهرا(ُس)» نوشته جعفر شهیدی از انتشارات دفتر نشر فرهنگ / ارائه توسط: نرگس محمودی (دانش آموز)، « گام به گام با انقلاب » نوشته اکبر خلیلی از انتشارات سروش/ ارائه توسط: فرزانه غلامی (دانش آموز)، «بانوی زمستان نشین دی» نوشته امیردارینی از انتشارات نوآور / ارائه توسط : نرگس چاپاری (دانش آموز ).