وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ
وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

وبلاگ کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

کتابخانه امام حسین (ع) روستای بورنگ

جمع خوانی کتاب آقای بوگندو در کتابخانه امام حسین (ع) بورنگ

(جمع خوانی کتاب آقای بوگندو) روز چهارشنبه 8 دی ماه با حضور چند تن از اعضای نوجوان کتابخانه برگزار شد در این شیوه از کتابخوانی هریک از حاضرین با قرائت صفحاتی از کتاب، علاوه بر تجربه کتاب‌خوانی گروهی از امکان بحث و تبادل نظر نیز برخوردار می شوند .هدف از جمع خوانی این کتاب با توجه به گروه سنی مخاطبان، در راستای ترویج کتابخوانی و همچنین به‌عنوان معرفی یکی ازتازه های کتاب ماه  بود.

در نهایت خلاصه‌ای از داستان به منظور آشنایی هرچه بیشتر با کتاب ارائه شد.

 «آقای بوگندو» خانه به دوش بود. او هیچ وقت حمام نمی‌رفت و لباس‌های پاره می‌پوشید. سگ سیاه کوچولویش، «دوشس» همیشه با او بود. اهالی شهر با او خوش‌رفتاری می‌کردند و گاهی بدون این‌که با او صحبت کنند، چند سکه به او می‌دادند. «آقای بوگندو» هر روز روی نیمکتی می‌نشست و به فکر فرو می‌رفت. روزی «کلوبی»، دختر زیبایی دوازده ساله او را دید و از آن‌جا که علاقمند به شنیدن قصّه آدم‌ها بود، با «آقای بوگندو» طرح دوستی ریخت. او به راز زندگی «آقای بوگندو»، عشق دیرینش و خوبی و مهربانی او پی برد."

کتاب آقای بوگندو که به تازگی به آمار منابع کتابخانه افزوده شده اثر دیوید ویلیامز با ترجمه رضی هیرمندی و از انتشار ات گل آقا هست که داستانی با زبان طنزآلود درباره‌ی دوستی دختربچه‌ای با «آقای بوگندو»ست.

 این کتاب با تصاویر و موضوع داستان‌های انگلیسی، برای گروه سنّی (ج) و (د) تهیه شده است.


 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.